Bloggarkiv

torsdag 8 december 2016

Världens bästa kille!

När man kommer hem från jobb och möte och ens pojkvän som varit ledig har städat, slängt sopor, lämnat lådor i sitt förråd i Kungsbacka och tänt ljus i hela lägenheten, då är man världens mest tacksamma flickvän! Jobbet är tufft just nu med mycket som händer och med ett viss mått av separationsångest gör att jag är dödstrött när jag sätter mig på spårvagnen hem. Har jag dessutom ett möte efter jobbet som idag så är det extra jobbigt. Men jag överlever såklart och nu är det bara två dagar kvar i Biskop och sen väntar Frölunda. Vet att jag kommer ha mer energi och därför har en mer kvalitativ fritid, dvs orka mer :) 

Men nu ska jag sluta blogga och fokusera på handbollen, så spännande just nu! 22-22 mot Serbien, nagelbitare! 



P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar