Bloggarkiv

lördag 3 december 2016

Lyckligt lottade!

Gud så mysigt vi haft det! Det kanske inte är det bästa jag bakat men det spelar ingen roll för roligt var det :) Men såklart är pepparkakorna och lussekatterna ätbara, men kanske inte i mammas klass, än så länge ;) Den här eftermiddagen blev precis som jag hoppats på med julmusik, bakning och massa skratt. Det är då härligt när ens förväntningar infrias! 

På tal om förväntningar så har jag väldigt höga förväntningar på nyår nu! Vi bokade en natt på Clarion Post här i Göteborg och det kommer bli otroligt mysigt att bo där en natt och vakna upp i en skön hotellsäng och gå och äta hotellfrukost årets första dag :) Just eftersom Emil fyller 25 år på nyårsdagen så känns det extra bra att göra en mysig sak tillsammans :) Posthotellet är ju ett fantastiskt hotell och genom att stanna här i Götet så kan jag ta med Emil till Götaplatsen på tolvslaget och se fyrverkerierna :) Han har nämligen lyckats missa det under sina år här.  Han och jag har så mycket att se fram emot och jag känner mig väldigt lyckligt lottad just nu <3







P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar