Bloggarkiv

lördag 3 december 2016

Julbak vankas

God morgon... Jag har sovit väldigt gott i natt även om jag som vanligt vaknade tidigt. Som 90 procent av gångerna när jag kikar på klockan på morgonen så stod den på 05.44. Men jag lyckades somna om och sedan bara legat och haft det varmt och skönt. Jag tycker att lördagsmorgnar är till för att bara vara och ta det lugnt. Tänkte dra på det nyaste Kardashianavsnittet eftersom Emil sover än och jag tycker han förtjänar att sova så länge han vill :)

Idag ska det bakas, lussekatter och pepparkakor. Tänkte även att jag skulle slänga ihop scones till frukost, det är ju så lätt att göra och det var länge sedan jag åt det :) Jag ska också försöka städa delen av garderoben där jag har min träningskläder och där det just nu är kaos haha. Kan vara bra att se om det är något som ska rensas bort också.

Vi ska också idag bestämma vad som händer på nyår, just nu lutar det åt att ta in på något hotell här i Göteborg och bara ha det mysigt. Emil fyller 25 år på nyårsdagen så det känns ganska perfekt att vakna upp i en hotellsäng och kunna avnjuta en riktig hotellfrukost! :)

Från julbak för många år sedan hos farmor <3

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar