Bloggarkiv

tisdag 20 december 2016

Vår nya säng!

Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det är med en ny stor säng som både jag och Emil kan sova  gott i. Som det varit har vi turats om att sova på soffan eftersom jag tycker att det är supersvårt att sova två i en 120-säng, framförallt när den ena av oss är 1.92 cm lång och älskar att ligga nära haha. Men nu har vi en ny härligt stor säng och natten som var innebar premiärsovande och det var så härligt! Sängen i sig är riktigt fin och att ligga i den känns att vara på hotell. Det kan ju även bero på att vi köpt vita påslakan i satin som är en dröm att gosa ner sig i. Jag behöver väl inte ens säga att det här är ett av de bästa inköpen under 2016! :) Sängen kommer från Mio och jag är så glad att vi valde rosa, blir så mycket mysigare än om vi köpt den i grå.  






P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar