Bloggarkiv

tisdag 20 december 2016

Julveckan!

Götaplatsen var vacker under en kvällspromenad i lördags!

Tiden springer på som alltid, nu är vi ju faktiskt inne i julveckan, helt galet! Idag går dagen inte så fort iofs eftersom jag är hemma med halsont, klassiskt när man börjat ett nytt jobb. Men huvudsaken är att jag blir frisk till jul! :) Jag skulle börjat min julledighet i morgon egentligen men det får bli idag helt enkelt så tänkte se på någon julfilm om en stund och hälla upp lite julmust, min och Emils besatthet haha. Det här kommer bli världens mysigaste jul och nyår, julafton får jag ju fira utan Emil men på juldagen så kommer han till Jönköping och vi får en vecka tillsammans förutom fredagen då Emil ska jobba. Nyår ska vi sedan tillbringa på Posthotellet och sedan på söndagen när vi ätit en stadig hotellfrulle och Emil öppnat sina paket så ska vi åka till hans familj i Fiskebäckskil där vi ska fortsätta fira hans 25-årsdag! :)  Kommer bli härliga lata dagar men såklart delvis i sällskap med släkt och vänner :)

Under helgen som var så hade jag mina föräldrar på besök, de hade fått biljetter till finalen i handbolls-EM av mig och Sanna i födelsedagspresent så de passade på att komma redan på lördagen för att umgås. Eftersom Sanna och hennes sambo samt hans familj också var i Göteborg passade vi på att sammanstråla lite på söndagen på Haga julmarknad, mysigt! När mamma och pappa begett sig till Scandinavium så flyttade jag och Emil den gamla sängen till hans lägenhet och skurade sovrummet innan vi slängde oss i soffan och körde en ordentlig myskväll. Det var en bra helg helt enkelt! :)

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar