Bloggarkiv

måndag 9 december 2013

Redo för veckan

Jag tycker verkligen om de mornar när tiden finns att ta täcket och förflytta sig till soffa och gosa ner sig där en stund :) Idag är planen att sitta under täcket i soffan några timmar och plugga innan det är dags att gå till mormor och morfar för att äta middag :) Jag hade gärna haft en dag till här i Jönköping men jag har rätt roliga dagar framför mig i Götet så jag är ganska nöjd ändå :) Jag är verkligen en mer harmonisk människa efter helgen här i Jönköping och det känns härligt :D Mer harmonisk och påfylld med ny energi :) Tur att jag har lite extra energi eftersom jag känner mig på att det kommer behövas till när jag ska slutföra packningen haha :P Men kommer hursomhelst få ta en extra bag eftersom jag ska ha med mina skridskor, så kan ju trycka i lite där med haha ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar