Bloggarkiv

söndag 8 december 2013

En söndag i min smak

Härlig dag :) Plugg, träning och häng med vänner :) En ganska så perfekt söndag :) Men nu är jag dödstrött, trots mina 8 timmar sömn :P Det är lite farligt att slappna av för mycket helt enkelt, då slår verkligen tröttheten över en som en våg P Men som mina kära vänner brukar säga, "det är inte konstigt att du är trött så mycket som du gör jämt". Sanna ord haha :) Men snart kommer allt förhoppningsvis lugna ner sig... :)

Men nu ska jag faktiskt snart sova får vill komma upp i tid imån :P Ska plugga, äta hos mormor och morfar och ta mig hem till Götet :P Ber till gud att det inte är massa förseningar och sånt :P Ber även till gud att ett mirakel ska ske, för hur jag ska få ner allt jag vill ha med i väskan är en jäkla gåta just nu! 


P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar