Bloggarkiv

måndag 9 december 2013

Hem --> Hem

Middag hos mormor och morfar, hur bra grej är inte det egentligen? God mat och mysigaste sällskapet :) Jag har verkligen tur som har så bra kontakt med min släkt :) Nu ska jag dock snart lämna släkt och familj för att åka tillbaka till Götet, men snart är det ju faktiskt jul och några dagar på hemmaplan :) Kommer bli häääärligt! :) 

Ska bli lite mysigt att komma hem till Götet också, har ju faktiskt en sjukt rolig vecka framför mig, galet intensiv men rolig :) Kommer få hänga med massor av vänner under veckan och det är ju bland det bästa som finns :D På fredag kommer Jonas och tillbringar en natt hos mig och vi ska göra massa roliga juliga saker! På lördag kväll ska jag på julfest och på söndagen ska jag ha tjejdag med skridskor och sen mys hos mig :D Kul kul kul! :)
Bild från förra året :) 

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar