Bloggarkiv

måndag 16 december 2013

Lite åt båda hållen

Den här dagen... Fantastiskt, eller inte helt och hållet haha :P Man kan väl säga att det började när jag vaknade i morse vid 4-tiden av en sjukt ömmande hals. På grund av halsen så kunde jag inte sova och fick ligga och lida i ensamhet eftersom Carro & Emma iaf sov gott haha :) Sen fortsatte dagen med att jag glömde mitt bankkort när jag var och handlade och fick gå hem och hämta det i storm. Dagen har även bjudit på andra små fadäser, men egentligen har det väl varit en okej dag :) Jag har slagit in julklappar, kikat på 7 avsnitt av julkalendern och sett Celtic slå Ulricehamn med 40-20 :P Känner att jag ligger till förbaskat bra med julklapparna nu och det känns ganska så skönt eftersom jag hade galen panik över just julklappar för några dagar sen :) Men saker och ting löser sig mestadels :) 

Dags att sova, jobb på schemat imån, och kanske kanske kanske träning :P Halsen är ju lite tveksam även om den är mycket bättre än i natt men jag har ont i bihålorna också. Kommer aldrig bli helt frisk helt enkelt, iaf inte så länge jag håller på stressa runt :P Men snart är det jul, då får jag lite vila iaf på hemmaplan i Jönköping... Ganska så härligt faktiskt... :) Längtar verkligen :D



P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar