Bloggarkiv

måndag 16 december 2013

Bästa helgen!

Det var ju ganska länge sedan jag uppdaterade men jag hinner inte med, herregud, varje minut av förra veckan var fullbokad :P Stress, stress, stress... Helgen har med varit helt galen med tanke på hur uppbokad jag varit men det har varit helt fantastiskt rolig! :)

I fredags när jag gick hem från jobbet mötte jag upp syrran för lunch och för diskussioner om julklappsshoppande. Sedan skyndade jag mig hem för att städa och ha igång några maskiner tvätt innan Jonas kom på besök :) Så himla kul att få lite besök från Jönköping :) Vi ägnade kvällen åt att baka och göra köttbullar, ganska så gott faktiskt :) Lördagen ägnade vi åt ett Haga i ösregn, men det gjorde inte så mycket att det regnade, var en väldigt mysig julmarknad och jag hittade superfina julklappar :D

Efter julmarknaden var det bara för mig att dra hem, duscha, dra på min långklänning och sätta mig på bussen mot en förfest innan julbordet med Backa Sharks. Både förfesten och julbordet var väldigt trevligt och det var kul att få hänga med lite andra handbollsspelare än IK Celtic haha :P Väldigt kul att Hampus bjöd med mig, speciellt eftersom vi inte hade setts på flera månader typ!

Igår hade jag tjejdag med Linnéa, Emma & Carro. Det första dagen bjöd på var slipande av mina skridskor hos Christoffers och Linnéas pappa, så snällt av honom att hjälpa till! Sedan så blev det skridskoåkning på Heden och det var supermysigt, var otroligt kul att åka eftersom det var ett år sedan jag åkte senast :) När vi var nöjda med åkningen (och hade ont i fötterna) så gick vi hem till mig och åt julmat och hade det allmänt mysigt, och jäkligt roligt :D Vi sjöng in julsånger och jag tror att det sällan skådats något så stämningsfullt.... Eller det kanske var lite av en överdrift, men bara lite ;)

Jag har haft en fantastisk helg och tackar alla inblandade för detta! :) Ni är BÄST! Men nu måste jag städa (IGEN), min lägenhet är kaos efter mina kära vänners besök, men hej, det är så värt det :D























P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar