Bloggarkiv

tisdag 17 december 2013

God morgon!

En vecka kvar till julafton, känns lite konstigt, jag förstår inte riktigt vad tiden tar vägen :P Var har hela det här året tagit vägen en den största frågan? Det känns som det hänt så galet mycket under året (vilket det också gjort) men samtidigt så känns det lite som året har stått still... Jag har lärt mig otroligt mycket under det här året och jag har växt som människa, jag har känt mig mer vuxen än tidigare och jag har vågat massa nya saker. Så det har varit ett ganska häftigt år :)

Men slut på djupt tänkande, nu ska jag äta frulle och sen ska jag till jobbet :) Jag vill egentligen träna efter jobbet men jag vet verkligen inte om jag vågar, är rädd att min förkylning ska bryta ut på allvar igen, känns inte värt risken såhär innan jul, men får väl ha med kläderna :P Men annars är målet att köra igång på allvar efter jul, har superbra stöd och hjälp som jag ska se till att nyttja :) 


P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar