Bloggarkiv

torsdag 9 januari 2014

Klapp på axeln till mig

Snart ska jag och mina väskor, som kommer väga 30 kg typ eftersom jag ska låna 4 böcker, traska ut i regnet för att möta upp Jonas och ta en fika, mysigt :) Ja inte att gå ut i regnet men att ta en fika med Jonas :) Jag lämnade min resväska på pappas jobb för att slippa släpa på den och känner nu äntligen att Rådhuset i Jönköping gör någon nytta ;) Dåligt med det annars...

Jag känner mig nöjd med dagens arbete, 2 inlämnande arbetet, två viktiga mail är skickade och jag ska låna bra böcker till mitt tredje arbete :) Dock är jag trött haha, men måste försöka piggna till med tanke på att det är många timmar kvar till vila eftersom jag nu ska fika med Jonas och sen gå på bio med Adam ikväll :P Men det är ju ändå ganska lugna aktiviteter måste jag säga :)
Plus att jag får sova ut imån woho. Dock är jag äckligt regelbunden i när jag vaknar. De senaste två veckorna jag inte behövt ställa klockan innan 08.30 har jag vaknat mellan 08.00-08.10, VARJE GÅNG. 08.04 verkar dock vara en favorittid att kolla på klockan haha :P Det är nästan aldrig jag vaknar av att klockan ringer vilket är både skönt och irriterande. Det är skönt att slippa höra jobbiga ljud och melodier på morgonen men det är irriterande för att min kropp inte tillåter mig att sova som länge som mitt huvud egentligen vill... Nej nog med i-landsproblem för den här gången haha!

En kompis jag saknar är Mandy! MÅSTE åka till Växjö i vår och träffa henne..!
P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar