Bloggarkiv

fredag 10 januari 2014

Att fira ett Godkänt ^^


Jag tycker det är skönt att börja dagen med att få reda på att ett skolarbete är godkänt :) Alltid lika härlig känsla :) Ska fira det tillsammans med Emma på relaxen på Rosenlund, det ska bli skönt att få ta det lite lugnt i en avkopplande miljö och som vanligt prata massa om livet och framtiden :) Vi är bra på att prata jag och Emma, samtalsämnena tar liksom aldrig slut haha :)

Ikväll vill jag bara vara hemma och ta det lugnt med familjen, gosa ner mig i soffan och kolla på På spåret :) Kanske ge mina kära familjemedlemmar lite massage också :) Tror dom skulle uppskatta det :) Imån blir det ju mer aktivitet och då kan det vara skönt med en kväll på hemmaplan :)
Igår efter bion var jag ju inte hemma förrän strax efter 23.30 så då var jag ju inte hemma särskilt mycket :P Fast hann iaf vara hemma tillräckligt länge efter fikan med Jonas och bion med Adam för att kolla på Sverige-Spanien med mina föräldrar :) Mina föräldrar är ju helt klart mer inne i handboll är vad jag är nu för tiden och har koll på alla spelare haha :P

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar