Bloggarkiv

söndag 8 december 2013

Njuter!

Känns som jag mest går runt och njuter den här helgen, men jag är verkligen så nöjd med att vara hemma i Jönköping och dessutom känna mig mycket mindre stressad än vad jag gjort på länge :) Tror det är för det är lättare att släppa stressen här hemma i Jönköping eftersom skola och jobb inte så nära haha :) Att dessutom få vara med familjen och vänner gör mig alltid lycklig! :)

Den här dagen ska ägnas åt plugg, men även åt träning och vänner :) Ska strax sätta igång med plugget och köra det några timmar så jag kan dra till gymmet med Emma sen med gott samvete och sen ha filmkväll med Adam :) En bra dag med andra ord, känner mig dessutom otroligt utvilad och det var inte igår jag hade den känslan... :)

Såhär känner jag om allt plugg! 
P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar