Bloggarkiv

fredag 29 november 2013

Nu blir det tungt, på ett gött sätt!

Idag körde jag äntligen första passet med mitt nya träningsschema :) Passade på att utnyttja min friskvårdstimme, ganska smidig grej när man jobbar på en träninganläggning haha :) Det känns spännande med mitt nya schema som bygger på att ta så tunga vikter som möjligt :P Kunde göra några höjningar från första gången som var när jag hade gyminstruktion och jag var superförkyld, så det kändes lite väntat :P Men gött ändå :) 

Måste dock sätta mig ner och sätta ihop en ny träningslista med "tyngre" låtar tror jag, har ju två listor jag gillar men dom känns nästan lite för lättsamma haha :) Behöver låtar som verkligen får mig att tända till :P Dock är house typ uteslutet, house ger mig mest huvudvärk (japp, jag är en ung tant som ogillar house, inte dricker alkohol och älskar att baka) :) Jag gillar låtar med text att relatera till, en låt utan text är ganska så värdelös för mig :P Om jag inte möjligtvis ska lyssna på musik för att bli lugn eller när jag ger massage för då kan det vara mysigt med en härlig melodi :P



P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar