Bloggarkiv

fredag 29 november 2013

De senaste dagarna

 Jag hinner inte med att blogga riktigt, det är en sån period nu, jag hinner knappt andas känns det som ibland :P Men det får vara såhär innan jul, jag har inget annat val haha :P Jag har mkt jobb och massa i skolan plus att jag försöker ha ett socialt liv :P De senaste dagarna har jag bland annat hunnit med middag på La Gondola och sleepover med Carro, julmingel med Friskis och julklappskväll med Linnéa och hennes vän :) Så jag har haft några trevliga men stressiga dagar :P Älskar att vara omgiven av fina människor :)

Helgen kommer också bli intensiv med tvätt, plugg och jobb, men också mysig med shopping och ett besök på Liseberg med trevligt sällskap :) Är även kattvakt åt lilla Chanel så det blir en hel del gosande också såklart! :) Är inte direkt supersugen på att jobba på söndag eftersom jag egentligen skulle behövt plugga, men hej, cash is king ;) Kommer iaf garanterat vara på gott humör när jag går till jobbet :)








P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar