Bloggarkiv

söndag 24 november 2013

Längtan efter att bli helt frisk...

Varje gång som jag är sjuk är det samma sak, jag längtar efter att bli frisk så jag kan få uppskatta att inte vara sjuk! Nu mår jag iofs bättre men frisk, där är jag inte än... Aja viktigaste är att jag blir helt frisk till nästa torsdag så det håller jag tummarna för :) Men jag orkade iaf jobba igår och sen möta upp Carro & Anna på stan :) Vi åt middag och shoppade lite, hittade lite fina kläder och 3 nagellack så jag var nöjd :) Kvällen ägnade jag åt plugg och slapp, det är verkligen mycket plugg nu men bara att härda :)

Den här dagen ska jag också ägna åt plugg, men tänkte dra iväg och se Kelts match också, har ju inte fått någon handboll på hela veckan! Niklas ska komma förbi senare men vi ska typ plugga tillsammans, fast på olika saker då :P Han kanske skulle kunna hjälpa mig med min uppgift dock, men jag skulle nog inte kunna hjälpa honom med hans tråkiga chalmersplugg :) Han gick faktiskt på min linje en gång i tiden, men precis som två andra killar jag dejtat så hoppade han innan han gick klart :P Förstår inte vad det är med dom? Vem hoppar av GU för att läsa på Chalmers och Handels liksom....?

Men nu ska jag baka kladdmuffins! :) Har tänkt att baka i evigheter men det har inte blivit av men idag när jag ska få lite besök är det väl trevligt att ha något att bjuda på och det är ju så himla enkelt att slänga ihop lite muffins :) 


P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar