Bloggarkiv

fredag 22 november 2013

Jag dör av tristess!

Neej, det är inget kul att vara sjuk, det är skittråkigt! Men nu har jag varit hemma två dagar från jobbet så nu hoppas jag att min jäkla förkylning lägrat sig lite. När Linnéa hade gått hem i onsdags så började jag må riktigt dåligt och fick rätt rejäl feber och när jag vaknade på torsdagen kunde jag knappt prata för halsen var så tjock.... Så fick vara hemma från jobbet och missade provträningen med handbollslaget, så tråkigt! Men förhoppningsvis kan jag träna med dom nästa vecka! 

Så mina två senaste dagar har varit rätt så händelselösa och ovärda :) Fick dock pluggbesök idag av Tove som hävdade att hon var immun eftersom hon var förkyld förra veckan haha :P Får hoppas att det stämmer :P Ska faktiskt fortsätta denna härliga fredagskväll med att plugga, hade hellre varit med mina handbollsgrabbar i Halmstad men det kanske lika bra att vara hemma, ska jobba imån :P Efter jobbet ska jag möta upp Carro & Anna och gå på stan lite med dom :) Mysigt^^. 

Bild från Jönköping - Längtar efter snöööö!

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar