Bloggarkiv

måndag 9 december 2013

Oh Gothenburg...

Just nu sitter jag på bussen till Götet och det är inte långt kvar tills jag är framme :) Det har varit en riktigt skön bussresa måste jag säga :) Jag har suttit och lyssnat på sköna låtar, kollat på gamla bilder och chattat med vänner :) Men ska väl snart stänga ner datorn och mentalt förbereda mig på att släpa mina väskor hem haha, tur att jag bor centralt iaf! :) När jag är hemma ska jag packa ur väskorna och sen ska jag tända lite ljus, gosa ner mig i soffan och se på IQ-befriad tv, bästa som finns innan läggdags tycker jag ;) Jag känner mig väldigt stark för tillfället och det tänker jag verkligen utnyttja :) För det är helt klart en sån sak som går upp och ner i livet och de stunderna man känner sig stark ska man ta vara på!



P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar