Bloggarkiv

torsdag 5 december 2013

Från morgon till kväll

Fram till jul kommer verkligen mitt bloggande vara begränsat för jag har så mycket annat runt omkring mig, känns som varje dag för tillfället är uppbokad från morgon till kväll... :P Inget jag älskar eftersom jag känner mig lite härligt (eller ohärligt) stressad hela tiden :P Men det kommer verkligen bli helt fantastiskt med jullov! Även om jag som jobbar inte kommer få särskilt mycket av den varan haha :P
Till våren kommer jag iaf gå ner till 30 procent på jobbet och det kommer bli skönt nu sista terminen :P Vill ju inte lämna Tove i sticket och kunna ses jättesällan när vi senare i vår ska jobba med c-uppsatsen liksom :P Sen ska det bli skönt med lite mer ledigt i veckorna, för tillfället tänker jag på fler sovmornar och bara njuter av tanken.... ^^

Idag har jag träningsutbildning med jobbet hela dagen, ska bli kul, men hade känts ännu roligare om inte båda mina par träningsskor för inomhusbruk hade varit på jobbet... Vi ska vara på en anläggning på andra sidan stan så kunde inte hämta dom nu på morgonen heller... :P En annan tråkig sak är att jag börjar få ont i halsen igen också. Men livet kunde vara värre, det kan det mestadels haha :) Är fortfarande glad sen kvällen igår när KVK gjorde comeback haha :P Det är såna saker som t ex en KVK-comeback som verkligen gör livet värt att leva :) 

Nu ska jag dra på mig lite kläder och smink och sen ska jag ge mig ut i kylan för att ta spårvagn en bit på vägen och sen får jag skjuts av Jennie resten av vägen :) Ska nästan bli det bästa med dagen, att få hänga med henne haha :) 



P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar