Bloggarkiv

tisdag 3 december 2013

Att drömma om att få plugga...

Åh jag önskar jag hade kunnat vara hemma och pluggat idag, men det kan jag inte för jag ska jobba :P Eller ja, min önskan kanske är att jag inte skulle haft massa plugg så jag hade kunnat gå till jobbet utan ångest :P Men det är en sån period nu innan jul och det är bara att härda och typ använda varje ledig stund till plugg :P Carro kommer ikväll och sover över och då blir det kanske inte massa plugg men imån blir det pluggdag från morgon till kvällen! Okej, från morgon till Kelts match börjar iaf haha :) Man måste ju få göra iaf en kul sak på sin lediga dag :P
Har pluggat lite nu på morgonen och därför svider det lite att jag måste stänga datorn och äta frukost och klä på mig när jag är inne i ett bra flyt :P Men förhoppningsvis så har jag det flytet imån också! :) Aja, nu blir det frulle! :)
Det här hade inte varit dumt alls idag...

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar