Bloggarkiv

måndag 2 december 2013

Älskade helger...

Jag har haft en väldigt mysig helg med shopping, Liseberg, filmkväll och vänner :) Jobbade även i igår, men det var kanske inte lika kul eftersom jag hade velat ha tiden till plugg :) Men jag trivs ju alltid när jag är på jobbet och eftersom jag fick sällskap en bra stund av en fin killkompis så ska jag inte klaga för mycket :)
Men tror ändå att lördagen var aningen bättre haha ;) För en gångs skull frös man inte ihjäl och ville amputera fötterna efter en tur på Liseberg :) Åh jag gillar verkligen Liseberg på julen, så himla vackert och mysigt :) Mysigt med filmkväll också, men lyckades somna innan filmen var slut, precis som förra gången jag såg på film i det sällskapet, japp jag behöver SEMESTER. Är dödstrött mest hela tiden haha :P 

Idag har det med varit jobb som stått på schemat, som vanligt, och jag måste säga att dagen gick extremt snabbt :P Men det blir ju så i trevligt sällskap :) Just nu sitter jag och Chanel i soffan och kollar på TV (ja, och bloggar då) med massa tända ljus omkring och skumtomtar på bordet, mysigt :) Ska försöka sova i tid för ska upp och plugga innan jobbet imån, kuuul liv ;) Men kommer iaf ha en kul kväll eftersom Carro kommer och sover över :) 



P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar