Bloggarkiv

tisdag 26 november 2013

Vilken soppa det blev....

Ibland kan man undra hur jag orkar med mig själv, ärligt talat orkar jag inte med mig själv jämt :D Men som jag skrivit tidigare är jag så van vid min klumpighet (hade varit konstigt annars). Som ni ser på bilden nedan så har jag icke haft en lyckad kväll i köket haha :P Slutade med O'boy och en macka istället för spenatsoppa... Men så kan det ju gå ibland........................................

Aja, just nu sitter jag nyduschad i sängen och ser på TV. När klockan sedan blir 23.00 så måste jag nanna, har tagit en extra jobbtid imån och öppnar anläggningen, woho, kommer inte alls ångra det imån 04.50 ;) När jag sedan slutar klockan 10 så ska jag möta upp Tove i skolan och plugga :P På kvällen kommer kanske Carro och kör en sleepover och det är ju inte helt dumt :) Såna roliga saker uppskattar jag i dessa ganska stressiga tider :)

Vissa bara har det.... #Hemmafrudelux
P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar