Bloggarkiv

onsdag 20 november 2013

Olägligt!

Det är väl liiiiiiiite typiskt att jag ska drabbas av en riktig förkylning nu när jag har mycket att göra, men jag är inte förvånad för så har det varit hela året :P Det smög sig på i måndags och när jag skulle hem från jobbet höll jag på att dö för jag tyckte det var så långt till busshållplatsen, vilket det naturligtvis inte är, men hela kroppen var så trött och halsen värkte liksom huvudet. Så det var bara att lägga sig i sängen direkt när jag kom hem och be om att må bättre dagen efter. 

Jag mådde faktiskt lite bättre igår och kunde genomlida en jobbdag tack vare ipren och smärtstillande för halsen. Direkt efter jag slutat jobba igår hade jag bokat in en gyminstruktion med en av våra grymma gyminstruktörer för jag kände att jag behövde ny inspo :P Med tanke på mitt tillstånd så hade jag tänkt mig mest prat men det blev inte riktigt så... Istället körde han skiten ur mig i 1 ½ timme, vi som började tidigare för att jag skulle komma iväg i tid, avslutade alltså en halvtimme senare än planerat, bra där haha! Jag fick iaf stressa hem efter träningen för att ta en snabb dusch innan jag drog iväg och såg på fotbollen med några goa killar :) 

Jag känner idag att det inte var en bra idé att träna så tufft igår men å andra sidan känns det väldigt bra att ha ett bra gymschema och ett mål så jag tycker ändå vara nöjd :) Även om jag mår SKIT idag :) Fast jag har inte tid att må skit så ska snart försöka förtränga det för jag har en del att göra såhär på min lediga dag :P Måste städa, plugga och handla lite och ikväll ska jag och Linnéa ha tjejkväll :)
Adam skällde på mig i måndags om att jag inte tar mig tid till att vara sjuk och han har ju en poäng men det är ju bara det att jag alltid blir sjuk vid så sjukt jäkla olägliga lägen, alltid när jag har viktiga saker att göra, som tentor, arbetsintervjuer och provträningar. Men ska försöka göra saker på ett lugnt sätt idag för tyvärr hinner jag faktiskt inte bara ligga i sängen och slappa idag... :P



P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar