Bloggarkiv

måndag 25 november 2013

Nu börjar det vända...

Igår när jag gick på Kelts match gick jag dit som civil människa, alltså i vanliga kläder och klackar :P Men såklart skulle jag vara med på bänken och såklart skulle en av mina killar skada sig och behöva hjälp med att få en ispåse på planen. Det kan varit första gången i div 4 som någon sprungit ut på planen med klackar (Y). Men vad gör man inte för spelarna liksom haha :P Det blev riktigt spännande i slutet av matchen men till slut fick Kelt se sig besegrade :P Trååååkigt!


OM mina kladdkakemuffins var uppskattade igår kväll för övrigt, herregud, Niklas sa till och med att jag var drömtjejen :P Tänk vad lite killar begär egentligen, man bara bakar muffins och sen är de fast ;) Haha men jag och Niklas är ju bara vänner men man kan ju bli glad för en komplimang ändå :)
Vi kollade iaf på TV och sen sov han över eftersom han hade simträning i morse här i stan :P Jag sov dåligt för typ femte natten i rad, förkylningen som spökar, och var inte särskilt taggad för jobb. Men sen väl på jobbet trivdes jag asbra som vanligt, jag har verkligen superhärlig arbetsplats! :) Men har ju alltid känt mig hemma på Friskis så :)


Nu sitter jag i soffan och slappar, men tror faktiskt jag ska göra lite nytta om en stund :P Borde väl komma i säng i hyfsad tid men jag vill ha lite ordnat här hemma innan jag kryper ner :) Behöver ju inte gå upp innan nio imån så är ju hyfsat lugnt :)

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar