Bloggarkiv

måndag 11 november 2013

Morning!

God morgon! Jag ska sätta igång och plugga alldeles strax men tänkte bara dra iväg ett litet inlägg först :) Blir en hel del plugg idag emellan massa andra saker :P Ska nämligen iväg på synundersökning vid 11 och sen äta middag hos mormor och morfar vid 13-tiden :P Klockan 17.00 ska jag sitta på bussen till tillbaka hem till Götet så det blir liksom en lite hoppig dag, men får plugga när jag hinner liksom :P Den här veckan kommer kräva mycket disciplin med plugget men jag känner att det kommer gå bra :) 

Igår när jag var på A6 så hittade jag två nya snygga bågar så det kommer bli smidigt att bara behöva tänka på synundersökningen idag :) Känns effektivt och bra haha :) Dessutom hade jag ju med mamma och pappa och det är ju alltid bra med andras åsikter och jag och mamma tyckte precis lika så då känns det som jag verkligen tog rätt bra val med bågarna :)

Den här veckan ska jag bl a;
- Jobba
- Plugga
- Se Celtic-Backa spela, kul match eftersom det är mina killar mot min kompis lag
- Gå på första laserbehandlingen för kroppsbehåring (spännande!)
- Träna


P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar