Bloggarkiv

söndag 17 november 2013

Magkänslan

Nu har jag gjort bloggen lite mer julaktig, tyckte det kändes passande :) Jag borde nog sova snart för jag vet inte när jag börjar jobba imån haha, eller jag vet att jag börjar tidigast elva så det är ju ingen superstress att komma i säng :) Men jag är trött efter veckan som varit och nu väntar en ganska så busy vecka igen så behöver mina timmar med sömn :P 

Fram till jul kommer det vara en väldigt intensiv tid med mkt jobb och mycket plugg, plus att jag vill ha ett socialt liv och dessutom hinna med mina handbollskillar :) Hur ska man hinna med allt i livet brukar vara en de stora frågorna som surrar runt i mitt huvud, men ofta låter jag magkänslan välja vilka saker som känns viktigast för mig att prioritera... :) Aja, sömnen ligger hyfsat högt upp på prioriteringslistan just nu iaf ;)

Längtar till julbaket! 

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar