Bloggarkiv

söndag 17 november 2013

Dagarna går...

Har ju inte direkt varit en fantastisk uppdatering av mig den senaste veckan, dels för jag har mått illa några av dagarna och dels för att det varit fullt upp de andra dagarna :P
Helgen har iaf varit kanonbra! :) I fredags fick jag besök och vi lagade middag tillsammans och kikade på fotbollen och Ensam hemma :) Väldigt mysig kväll :) Igår så var vi och kollade på handboll (ska kanske provträna med ett lag i veckan) och sen kom mina föräldrar och då blev det en tur på stan :) Älskar Göteborg nu på vintern med alla fina lampor och ljus överallt :D
Kvällen ägnade vi åt mys, såg Ensam hemma två och jag blev inspirerad till att julpynta :) Alla som känner mig vet ju att jag är julgalen och avgudar julen och jag tycker att pyntet ska fram i tid :P Speciellt eftersom jag typ tre dagar efter jul vill att allt ska bort igen haha :P Det blir så mysigt med lite julpynt^^.

Idag hade mina killar match och eftersom mamma och pappa hade med min massagebänk ner så tog jag med bänken till hallen :P Ganska smidigt eftersom mamma och pappa hade bilen med sig :) Innan matchen så fick de killarna som behövde lite massage och även en funktionär fick några minuters knådande :) Matchen vanns sedan med 25-23, riktigt skön seger efter en jämn match :) Bra att de vann med eftersom mina föräldrar var och kikade och det hade ju varit tråkigt om de fått se en förlustmatch :)

Idag fyller min kära mamma 50 år, vilket känns helt galet. Nu är både mina föräldrar 50 år, men de känns ännu unga haha :) Men i dagens samhälle är ju faktiskt 50 ingen ålder :) Men GRATTIS GRATTIS mamma! :) Du är världens bästa förebild och det är tack vare dig jag är en stark kvinna med skinn på näsan som vågar tro att det mesta är möjligt

Några insta-bilder från de senaste dagarna 
Work it 
Älskar rosor!

Minikjol var inte igår :P
Söt present!

Köpt ny träningströja från Nike - Löööv it!

Gav grabbarna massage innan matchen (plus en funktionär haha)

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar