Bloggarkiv

söndag 10 november 2013

Älskar när människor blir glada!

Hade en supermysig dag igår! Men herrejisses vad trött jag var på kvällen, var nära att somna flera ggr om, kanske inte så kul för Adam som kom över en stund :P Jag piggnade iaf till lite när vi testade olika Wii-spel men när klockan var runt elva, ja då sa jag till Adam att det var dags att gå hem för jag kunde inte hålla upp ögonen mer haha :P Men det var ju inte så konstigt eftersom jag bara hade sovit fyra timmar natten innan och haft en vecka med massa aktiviteter :) 
Det var så kul att se mammas och pappas miner när de öppnade paketen, de blev verkligen jätteglada så jag känner att det verkligen var värt mödan som jag lagt på det här! :) Var även kul att få träffa hela släkten, var ju ett tag sedan och jag gillar ju dom så mkt :)

Idag ska jag plugga, åka till A6 och kolla på nya glasögonbågar, kika på handboll och hänga med Adam :) Hade det inte varit för plugget så hade det med andra ord varit en perfekt dag ;) Speciellt med tanke på att jag fått välja vilken mat som ska serveras här hemma idag också och jag har såklart valt riktigt husmanskost^^ :) Men nu ska jag sminka mig och sen blir det A6 med mamma och pappa :) 








P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar